Publicaties

Resultaten

10 van 17 resultaten weergegeven

De pseudo-verwijdering: “Jij komt er nooit meer in!”, artikel door Stephan Schellens in School en Wet

Datum: 31 oktober 2018
Type: Publicaties Onderwijsgeschillen, Publicaties over passend onderwijs
Door: Stephan Schellens

Geschilbeslechting bij passend onderwijs: een pleidooi voor uniformering, artikel in School en Wet door J. Sperling en A.M.T. Wigger

Datum: 31 oktober 2018
Type: Publicaties over passend onderwijs
Door: Joke Sperling, Annie Wigger

De medezeggenschapsketen in passend onderwijs: juridische knelpunten en oplossingen

Datum: 11 september 2018
Type: Publicaties Onderwijsgeschillen, Publicaties over medezeggenschap, Publicaties over passend onderwijs
Door: Pieter Huisman, René Flippo, Bas Reijken

Flexibele onderwijsarrangementen verdienen een betere rechtsbescherming, artikel in School en Wet

Datum: 25 oktober 2017
Type: Publicaties Onderwijsgeschillen, Publicaties over passend onderwijs
Door: Stephan Schellens

Doet de Geschillencommissie passend onderwijs ertoe? : doorwerking van de uitspraken van de Geschillencommissie passend onderwijs

Datum: 9 oktober 2017
Type: Publicaties over passend onderwijs, Publicaties Onderwijsgeschillen
Door: Regioplan

Toelating en verwijdering na de invoering van passend onderwijs, artikel in MR magazine

Datum: 1 januari 2017
Type: Publicaties Onderwijsgeschillen, Publicaties over passend onderwijs
Door: Olga Luiken

Informatiefolders over Geschillencommissie passend onderwijs

Datum: 28 juni 2016
Type: Publicaties Onderwijsgeschillen, Publicaties over passend onderwijs
Door: Onderwijsgeschillen

Themabrief passend onderwijs

Datum: 14 juni 2016
Type: Publicaties Onderwijsgeschillen, Themabrief passend onderwijs, Publicaties over passend onderwijs
Door: Onderwijsgeschillen

De Tijdelijke landelijke commissie toelating en verwijdering: een blijvertje!, artikel in School en Wet

Datum: 1 juni 2016
Type: Publicaties over passend onderwijs

Passend onderwijs, een kleine twee jaar verder, artikel in NTOR

Datum: 31 mei 2016
Type: Publicaties over passend onderwijs